زیباترین اس ام اس های عاشقانه سال


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 83
بازدید ماه : 2144
بازدید کل : 50606
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 380
تعداد آنلاین : 1


-






آمار مطالب

:: کل مطالب : 105
:: کل نظرات : 380

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 38
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 83
:: بازدید ماه : 2144
:: بازدید سال : 3975
:: بازدید کلی : 50606

RSS

Powered By
loxblog.Com

پرواز در رویا ❤ lonely ❤

زیباترین اس ام اس های عاشقانه سال
پنج شنبه 1 / 7 ساعت 11:44 | بازدید : 586 | نوشته ‌شده به دست ℜℯℒℴ | ( نظرات )

ﺍﺯ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺧﯿﺲ ﻣﯿﺸﻮﻡ!
اس ام اس های عاشقانه
…::: اس ام اس های عاشقانه دلنشین و زیبا :::…



نفس
شاید دلیلی باشد

برای زندگی

اما بی شک

 تو بهانه ی آنی



…::: اس ام اس های عاشقانه دلنشین و زیبا :::…



دیگر از آن همه شلوغی و شیطنت خبری نیست

آنقدر بخاطر ضربدرهای جلوی اسمم چوب روزگار را خوردم

که شده ام ساکت ترین شاگرد کلاس زندگی





تنها پرانتزی که دوست ندارم بسته شود

لبان توست وقتی می خندی …

——————————————————

مرا ببخش

اگر به تو پیله کرده ام

قدری طاقت بیاوری پروانه ات می شوم …

——————————————————

دوری اگه هزارتا عیب داره ، به جاش یه خوبی داره …

می فهمی یه نفر چقدر دوستت داره …

فهمیدی چقدر دوستت دارم ؟

——————————————————

تنها در دو هنگام است که می خواهم با تو باشم

هم اکنون و همیشه !

——————————————————

هیچ چیز غیر ممکن نیست

محالی در عالم نیست

همه چیز شدنی ست

جز یک چیز ! زندگی بی تو …

——————————————————

عشق یعنی به سادگی دست کسی را می گیری

و به سختی هرگز رهایش نمی کنی …

——————————————————

ﻣﻦ ﺁﻥ ﺍﺑﺮﻡ ﮐﻪ ﺑﺎﺭﺍﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ

ﻫﻤﺎن ﯾﻮﺳﻒ ﮐﻪ ﮐﻨﻌﺎﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ

ﻣﺴﺎﻓﺮ ﻣﯿﺸﻮﻡ ﺗﺎ ﺁﺧﺮ ﻋﻤﺮ

ﺩﺭ ﺁﻥ ﺭﺍﻫﯽ ﮐﻪ ﭘﺎﯾﺎﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ

——————————————————

وقتی که هستی دوستت دارم

وقتی که نیستی لحظه های دوست داشتنت را مرور می کنم …

——————————————————

ساعت نشدم پشت به دیوار کنم

خود را به دقیقه ها گرفتار کنم

ساعت شده ام که دوستت دارم را

هر ثانیه در گوش تو تکرار کنم

——————————————————

نفس مصنوعی یعنی :

تو نباشی و من به عکست خیره شوم …

——————————————————

انسان ها عموما دو دسته اند :

تـــو و بقـیـه …

——————————————————

دوست داشتن که شاخ و دم ندارد !

اگر داشت ، من دیو کوچکی بودم که عاشقانه تو را دوست دارد …

——————————————————

دوست دارم بدانم دوست داشتن را چگونه دوست داری

تا دوستت بدارم آنگونه که تو دوست داری …




:: موضوعات مرتبط: عکس , شعر , شعر عاشقانه , شعر بیکسی , شعر موضوعی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
مهرناز در تاریخ : 1393/7/10/4 - - گفته است :
عااالیه وبت
به سلامتی پدر ومادر…
که همیشه از آرزو هاشون گذشتند بخاطر آرزوهای بچه هاشون
.
.
.
به سلامتی خودمون، که توی پلک زدنامون
یاد کسایی هستیم، که بد کردن باهامون
.
.
.
سلامتی کسی که دیگه بهش زنگ نمیزنم
اما اگه بفهمم خطش خاموشه دق می کنم
.
.
.
به سلامتی خودمون که خیلی وقت ها فقط سکوت کردیم و هیچ حرفی نزدیم
.
.
.
بسلامتی عاشقی که ازش پرسیدن چرا ناراحتی؟
گفت تاحالا پشت ماشین عروس عشقت بوق زدی؟
.
.
.
ب سلامتی خودم ک بودنم واسه هیشکی مهم نیس…
.
.
.
به سلامتی اونیکه فکر میکنیم فراموشش کردیم !
اما یه شب که خوابشو میبینیم کل روز پکریم …

پاسخ: مرررررررررررسی عزیزم ک به کلبه بی کسی من سر زدی

<-CommentGAvator->
نازنین در تاریخ : 1393/7/9/3 - - گفته است :
قشنگ بودن لایــــــــــــک

<-CommentGAvator->
nazi.sargijeh در تاریخ : 1393/7/4/lonely2014 - - گفته است :
vebet khoshkele
be manam besar khoshhal misham

<-CommentGAvator->
Mahsa در تاریخ : 1393/7/4/5 - - گفته است :
دوباره پاییز
اما نه ((فصل خزان)) زرد!
دوباره پاییز
اما نه فصل اندوه و درد!
دوباره پاییز
فصل زیبای سادگی
دوباره پاییز، موسم شدید دلدادگی . . .

<-CommentGAvator->
تانیا در تاریخ : 1393/7/4/5 - - گفته است :
خب الان لینکم کن منم لینکت کردم
پاسخ: لینک شدید

<-CommentGAvator->
تانیا در تاریخ : 1393/7/2/3 - - گفته است :
راستی تو خجالت نمیکشی مارو لینک نکردی؟؟؟؟؟هاااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟
پاسخ: عزیزم وقت نکردم فرار ک کردی چند روز منتظرت بودم

<-CommentGAvator->
تانیا در تاریخ : 1393/7/2/3 - - گفته است :
سلام ...ببخشید اون روز نیومدم ی مشکی پیش اومد نتونستم بیام...گفتم نگی فرار کردی

<-CommentGAvator->
sara yekta در تاریخ : 1393/7/1/2 - - گفته است :
چه چـيز در اين جهان، غريبانه‌تر از زنی است که خودش را و تنهايی‌اش را بغل می‌كند و می‌پُوسد، اما حاضر نيست ديگر كسی را دوست بدارد؟


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: